ASIAKASKOKEMUS
Nykypäivän vähittäiskauppa asettaa korkeat vaatimukset asiakaskokemukselle.
Kuinka asiakas voi nopeasti löytää haluamansa tuotteen matkapuhelimellaan? Kuinka ilmoitat asiakkaalle tuotteen yksityiskohdat? Kuinka asiakkaat voivat löytää etsimänsä, esimerkiksi gluteenittoman tai vegaanisen tuotteen?
Vastaus löytyy Pricerin elektronisten hintanäyttöjen hyödyntämisestä. ESL-järjestelmän avulla pystymme paikantamaan minkä tahansa tuotteen ja tarjoamaan lisäksi muita erinomaisia asiakaskokemusta parantavia ratkaisuja.
Kuinka asiakas voi nopeasti löytää haluamansa tuotteen matkapuhelimellaan? Kuinka ilmoitat asiakkaalle tuotteen yksityiskohdat? Kuinka asiakkaat voivat löytää etsimänsä, esimerkiksi gluteenittoman tai vegaanisen tuotteen?
Vastaus löytyy Pricerin elektronisten hintanäyttöjen hyödyntämisestä. ESL-järjestelmän avulla pystymme paikantamaan minkä tahansa tuotteen ja tarjoamaan lisäksi muita erinomaisia asiakaskokemusta parantavia ratkaisuja.
Tuotehakukioski
Pricer tarjoaa automaattisen ratkaisun tähän ongelmaan. Paikantamalla jokaisen hintanäytön, järjestelmä tietää tarkalleen missä tuotteet ovat myymälän pohjakartalla. Tuotteita voidaan etsiä Pricerin tuotehakukioskilla, joka on käytettävissä myymälässä ja asikkaan omalla älypuhelimella.
Tyypillisesti pari hakukioskia on sijoitettu myymälään, jolloin asiakkaat voivat etsiä tuotteita kätevästi. Lukemalla QR-koodin, asiakas voi käyttää tuotehaku toimintoa omalla älypuhelimella . Erillistä sovellusta ei tarvitse ladata älypuhelimeen tätä varten, se toimii älypuhelimen selaimella. |
Tuotetietoja asiakkaan omaan älypuhelimeen
Nykypäivän asiakkaat vaativat paljon tietoa tuotteista ja tuotevalikoimat ovat laajemmat kuin koskaan ennen. Asiakkaat odottavat lisätietoja tuotteista olevan saatavilla helposti.
Onko se gluteeniton, vegaani, orgaaninen, laktoositon, paikallinen ja tuore? Mikä on tuotteen hiilidioksidipäästö? Onko reseptejä? Onko tuottajasta lisätietoja? Alkuperämaa? Kylmäketju? Kuinka pakkaus voidaan kierrättää? Pricer-järjestelmä tuo saataville lisätiedot välittömästi asiakkaan älypuhelimeen yhdellä skannauksella. Hintanäytöt voidaan varustaa NFC-siruilla, jotka napauttamalla yhteensopivaa puhelinta siihen ohjaavat asiakkaan sivulle, jolla näkyvät halutut tiedot. Jos NFC ei ole mieluinen vaihtoehto, voi saman tuloksen saavuttaa käyttämällä hintanäytössä olevaa QR-koodia. Tähän toimintoon asiakkaan ei tarvitse ladata erillistä sovellusta. |