Brand ID Hamari Group Oy

Whywaste
Ruokahävikin
hallinta

  • ETUSIVU
  • PRICER
  • MUUT RATKAISUT
    • VOCOVO
    • WHYWASTE
    • RAHOITUS
  • REFERENSSIT
  • YHTEYSTIEDOT

MITÄ JOS TARKISTAISITTE VAIN NE TUOTTEET, JOIDEN VIIMEINEN MYYNTIPÄIVÄ LÄHENEE ?

NÄIN se toimii

Picture

WHYWASTE PÄIVÄMÄÄRIEN TARKASTUS SOVELLUS


​TEHOKKAIN JA NOPEIN TAPA TEHDÄ "PARASTA ENNEN" PÄIVÄMÄÄRIEN TARKASTUKSET​

Picture
Whywasten avulla on mahdollista säästää huomattavasti työaikaa ja vähentää ruokahävikkiä.

Järjestelmä seuraa tuotteiden viimeisiä käyttöpäivämääriä ja luo automaattisesti tarkastuslistoja vanhentuvista tuotteista. Ruokahävikin määrä vähenee huomattavasti, koska vanhentuvat tuotteet voidaan laittaa tarjoukseen ennen vanhenemista. Whywasten voi liittää tarratulostimeen ja tarvittaessa tulostaa alennetun myyntihinnan tuotteeseen, joten asiakas näkee alennetun hinnan suoraan paketista.

Whywaste Semafor ohjelmisto luo tarkistuslistoja tuoteryhmäkohtaisesti, tuoteryhmille voidaan määrittää hälytysrajat esim. kalat 3 pv, liha 2 pv ja maito 1 pv.
Kuva
Henkilöstö tarkastaa vain tuotteet, joiden viimeinen myyntipäivä on lähellä. ​
Semafor-sovelluksen avulla kaupat vähentävät viikoittain jopa 70% tuotetarkastusten määrää verrattuna tilanteeseen, missä kaikkien tuotteiden voimassaolopäivä käydään läpi.

Teemme järjestelmän käyttöönoton ja koulutuksen palveluna, jolloin pääsette nopesti hyödyntämään sitä.

  • Käyttöönotto- ja asennusvaiheessa asetamme tuotteille parasta ennen päivämäärät, tämän jälkeen sovellus tietää milloin ne pitää tarkastaa uudelleen.
Järjestelmä on myös integroitavissa kaupan järjestelmiin, jolloin saadaan automaattisesti siirtymään mm. hintatietoja, uudet- sekä poistuvat tuotteet ym.
Whywaste tuottaa myös arvokasta dataa tilauserien suunnitteluun ja vähentää ruokahävikkiä myymälässä.


​
Picture

sovellusnäkymä

Whywaste Aspekt -analytiikkaohjelmiston ominaisuudet​

Aspekt-ohjelmistossa vastaavat henkilöt saavat keskeisiä tietoja Semaforissa kerätyistä tiedoista. Tiedot voidaan helposti yhdistää ja visualisoida ajanjakson, yksittäisten kauppojen, alueiden tai koko ketjun perusteella.

Esimerkiksi näitä asioita voit tarkastella Aspekt-ohjelmiston kautta:
• Tilastoja siitä, mitkä tuotteet päätyvät usein roskakoriin/hävikkiin
• Tilastoja tuotteista, jotka usein tulee laittaa tarjoukseen viimeisen käyttöpäiväyksen vuoksi
• Katsaus tuotteista, jotka usein myydään loppuun
Kuva

Vertailuanalyysi ja seuranta​

Oletko vastuussa useista myymälöistä? Aspektin kautta voit helposti vertailla kuinka tehokkaasti eri myymälät käyttävät Whywastea. Tämä auttaa sinua johtajana tunnistamaan myymälöitä tai alueita, jotka saattavat tarvita ylimääräistä tukea/koulutusta saadakseen Whywaste:sta täyden hyödyn.
Kuva
Picture

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Myyntijohtaja, Whywaste
Mika Hämäläinen
+358 44 9701425
mika@hamarigroup.fi

Löydät meidät somesta


Brand ID Hamari Group Oy
Kutojantie 6-8, 02630 Espoo
Åkerlundinkatu 3B 4krs. 33100 Tampere
Innokaari 10, 96930 Rovaniemi

​​Pricer HelpDesk - Puh. 020-730 53 01
Tietosuoja- rekisteriseloste
  • ETUSIVU
  • PRICER
  • MUUT RATKAISUT
    • VOCOVO
    • WHYWASTE
    • RAHOITUS
  • REFERENSSIT
  • YHTEYSTIEDOT